maandag 29 juni 2009

20 Muziek online beluisteren in een sociaal netwerk

Heerlijk, ik heb de radio[538] maar even uitgezet. Dit maak een ochtend toch weer goed.

Leuk even een eigen lijstje aangemaakt met vooral ouwe "l...." muziek.

http://www.last.fm/user/23dingen/library/playlists/34cna_herman%2527s_playlist

en lekker luisteren aan de "artiesten" radio en je krijg verrasssende dingen door je speakers

Lijk me geniaal wanneer bijv Bicat een koppeling kan leggen met een dergelijk site. Misschien via het muziekweb??

2 opmerkingen:

  1. Juist liedjes en songs die je vergeten was, kun je zo weer terughalen. Lekker nostalgisch zwijmelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, heerlijk en het is zoveel makkelijk dat een platenspeler. Ik heb naast mij nog een echte technics draaitafel staan met ruim 2000 singles, maar met de huidige internettechniek komen die de kast niet meer uit. [zelf Gerard Joling niet]

    Mijn dochter vindt de platenspeler wel weer heel interessant... ach back to the basic

    BeantwoordenVerwijderen